friends.is.for.friends

 kawan akan selalu ada untuk kawan ketika dalam kesusahan...


luahan kawan kepada kawan : :


    hang tau dak kami sayang kat hang,,hang kawan kami..kami tak maulah hang susah sorang2, selagi kami boleh tolong kami tolong hampa...hampa janganlah buat senyap ja kalau ada masalah..jangan expect kami tau semua pasal hang sebab kami pun manusia biasa..hang tau dak kawan tu elemen paling baguih sekali dalam dunia neh..ini teori aku lah..aku tak tau teori manusia lain...kami nak jadi kawan hang yang sama2 susah dan sama2 senang sama2 makan nasi guna tangan...walaupun kami semua ada kawan yang lain tapi hang kawan kami paling ngam dengan kami..kira kami sayang hang lebih sikitlah..eheheh..kami layan semua kawan2 kami semua sama rata..takda yang lebih2 aih..hang kena ingat satu perkara..hang hidup bukan sorang2,,hang kena tau tu..hang ada masalah habaq mai kat kami..kalau kami tak boleh nak tolong kami tolong bagi sokongan dan tolong tengok ja lah...tu inisiatif terakhir kami..ahaha..tapi kami sedaya upaya tolong hang..hang kawan kami..selamanya hang kawan kami selagi hang tak buat taik kat kami,,kami ok2 jah..hang kalau tak sempat nak habaq mai hang sms jah tak pun hang BBM ataupun hang PM ja kat inbox FB kami...kami sedia bantu hang...last but not least,,kami sayang hang...


nilah persahabatan paling best sekali abad ini kalau hampa2 semua nak tau...

si tikus dan si kucing

p/s : rasa sedih sebab tak dapat tolong hang...

  

Comments

Post a Comment

Popular Posts