malam.setahun.sekali

   kau abadi di hatiku..tagline abadi kali ini..korang tau tak abadi tu hape??? tak tau kan?? lain kali tanya dulu kat pejabat dekan fakulti memasing abadi tu hape baru tengok blog santek aku neh..haduyaiii...abadi tu dalam kamus aminuddin baki cetakan yang ke semester dua sesi 10/11 bermaksud AMINUDDIN BAKI ANNUAL DINNER of INSPIRATION..gempak tak nama dinner kolej aku?? ahahha...stail kan?? pegi lah mintak num kat pejabat dekan..


   malam tu memang malam semua cantik dan hensem belaka..macam2 gaya ada,,gaya siput sedut atas kepala,gaya baru balik kampung,gaya pegi kuliah pun ada...aku gaya nak pegi kuliah la..


terpaksa letak pic neh sebab aku takde pic sorang..abaikan yang sebelah tu,,tengok muka kiut aku tu jek...

     aku memang rasa nak pegi kuliah malam tu tapi nasib baik aku pakai wedges tinggi so nampaklah aku tinggi dari mok neh..ahahha...aku memang tak ikut tema malam tu sebab tema baju cuma warna hijau,putih,biru so aku pakai warna ala2 kelabu..ehhhe...

   makanan malam tu tak lah best mana tapi not bad lah...huhu..aku makan sampai sendawa sekali jek..eheh..malam tu ramai jugak lah yang nyanyi dan sekali lagi najwa latif mai nyanyi...dia nyanyi lagu feveret mok neh...



   lagu second dia lagu baru dia bertajuk carta hati,,ha,,time ni aku kena sembur straight forward terus menerus dari dekan FAKULTI SAINS SOSIAL DAN KEMANUSIAAN a.k.a PRESIDEN TING TANG


smart tak mando waiter malam dinner tu? ahahaha....

    masa tu aku tengah duduk sembang2 dengan basha,syahmi,yus,nani duduk dalam bentuk sedikit bulatan lah..ahaha..perbualan lebih dan kurang camni : :

basha : macam mana start lagu carta hati tu?
aku : "kata hati merayu pergi"...lalala...

purr!!!! semburan bomba dari yus terus ke muka aku dan seluar syahmi...ahaha..yang yus boleh sambung gelak...syahmi dah gelabah tiup2 seluar dia bagi kering..bajet dengan tiupan dia boleh kering lah seluar..hadoii...nasib baik aku kena sikit jek...










gambar pasport









abang dan adik



you want more?? pi bukak pesbuk aku...

   majlis berakhir pukul 12 tak silap aku...malam tu memang rasa cam artis, semua nak bergambar, yang jadi wartawan pun ramai jugak, yang bawak dslr pun ramai...jeles aku...malam tu memang bestlah...bagi yang ada family cam ting tang neh memang malam tu gathering sama2 even makan pun tak semeja..eheh...the best lah semua orang2 yang ada kat sekeliling aku neh,,,tapi sayangnya ien,nana,noni,unta tak ada malam tu sebab pegi fieldwork 40hinggit tu...sebenarnya aku nak tunjuk satu pic best neh...disebabkan blog aku neh tak bape nak femes so aku berani lah tunjuk kat sini...
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=



comel tak???

vote for syahmi comel untuk jaksa kebudayaan anda semester depan...

taip VOTE SYAHMI dan hantar ke bilik jaksa

"selemah-lemah manusia ialah orang yang tak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah dari itu ialah orang yang mensia-siakan sahabat yang telah dicari" -Saidina Ali-

p/s : mood ingin disayangi...


   

Comments

Post a Comment

Popular Posts