nak.mandi.sungai




gambar google

        tetiba tengah ambik mood study terpikir pulak nak mandi kat sungai...hadoiii...sejak2 teringin nak pegi mandi sungai ni tengok mana2 pun still nampak gambaran sungai yang best,air yang sejuk..wah...betul2 holiau ma...nak pegi mandi sungai!!!! 

     kalau aku ada lembu ni..


dah lama aku pegi sungai gabai tu...masa pegi menawan gunung angsi yang tak tertawan tu ada jugak air terjun tapi tak sempat mandi sebab aku baru keluar hospital...then pegi melaka hari tu pun ada jugak sungai kecil-kecilan tapi tak mandi jugak sebab ramai sangat orang..so aku segan,,,ehehe...

    impian aku untuk akhir semester ini adalah nak pegi mandi kat sungai gabai...gedik tak? tapi kenyataan ye itulah..aku nak mandi sungai!!!

p/s : tolong yek...


Comments

Popular Posts