penghargaan



suryasu' adliah binti hussein....

inilah kakak aku,,eheh...akak su ataupun kak su nama singkat2 dia..kami akan bersama selama 3tahun together-gether menggapai impian di FTSM UKM...

mengapa? mengapa tulis entri pasal dia sebab tiba2 jek malam ni rasa sayang kat dia..aku selalu tanya dia : :

"kak su sayang yana tak? "

nanti dia dengan penuh sabar berkata : : 

"sayang"

dahla masa aku tanya soalan tu kiteorang tengah mendaki tangga amin yang tinggi tu..haish..motip lah buat kolej kat atas bukit bukau....bagi aku kak su ni baik dan caring orangnya dan sangat melayan kerenah adik2 dia..eheh..kadang2 aku rasa macam aku buli dia jek....

aku sayang dia..sangat sayang...ceh...ahahha...ni bukan tipu tau ni betul2..dengan dia aku kongsi cerita,sedih,suka,gosip, kadang2 joyah jugak kak su neh...aku selalu harap yang kak su akan dapat pasangan yang terbaik sebab dia baik....she deserves someone better....

kak su..yana sayang kak su tau,,jangan ingat kak su sorang2,,kak su ada adik2..
kiteorang akan teman kak su.....

p/s : jom add kak su kat pesbuk SURYASU ADLIAH

Comments

  1. air mata lagi 2 inci nak jatuh ke pipi...haha...nape aku pun sedih ni???...x faham..

    ReplyDelete
  2. basha menghayati watak ke ape??pon x faham.hahaha.mgkin teknik penceritaan dan cara menulis dr roosfa telah di praktikkan oleh yana dengan berkesan skali..choiiiiiii..hahaha
    SKEMA gila ayattttttt..hahhaa

    ReplyDelete
  3. ahaha...so dengan ini yana dah xpayah nak ambik subjek cara penulisan dia tu..yes!!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts