pra.hari.lahir

selamat hari lahir untuk aku...
hehe..syok sendiri jap..
sempena hari lahir aku yang akan tiba ni aku nak korang2 tau apa yang aku nak..aku siap buat proposal kat kengkawan aku dan ahli keluarga terdekat apa hadiah yang aku nak nanti...




                                                







first thing first aku nak mintak kat Maha Pencipta supaya aku diberikan kesihatan dan keberkatan untuk terus hidup sebab aku nak balas semua jasa family aku..
second thing second aku nak mintak kat pihak universiti supaya naik kan pointer aku..hehe..sebab aku dah bosan mengadap nombor dua jek since matrikulasi,,aku nak jugak dapat 3...
third thing third aku nak mintak maaf kat semua orang sebab aku kan dah dewasa so dah nak mula chapter baru,,aku nak mulakan chapter baru hidup aku dengan tiada dendam...

yang ni semua takde dalam gambar...
sekarang nak cerita yang ada dalam gambar..

1 : :  aku nak kereta mainan mini cooper berwarna biru putih,,dalam gambar warna hitam kan tapi aku nak warna biru putih...yang ni aku mintak kat member aku..
2 : : kedua aku nak rubic ataupun magic cube stage two..aku nak yang ada lampu punya sebab hari tu aku beli rubic ada lampu kalau letak dalam gelap..yang ni aku mintak kat abg2 ting tang..
3 dan 4 : : jersi malaysia dan jersi jerman..jersi jerman ni dari aku form 5 lagi aku nak tapi tak dapat2,,aku dah ada jersi jerman warna merah dengan hitam tapi aku nak yang putih pulak,,,jersi malaysia tu aku nak yang warna biru jek sebab aku tak suka sangat warna kuning...aku nak mintak jersi ni kat papa lah..dia rajin belikan aku jersi..hehe..
5 : : teddy bear!! aku nak yang besar sekali yang dalam gambar ni..aku penah mintak teddy ni kat mohd.shukri.saya sempena befday aku yang nilah tapi tak sempat nak dapat..hahaha...so yang ni aku taknak mintak kat sape2..
6 : : mp3 samsung..mp3 ni dah lama aku usha sebab mp3 ni tahan lasak dan simple,,tengok macam bentuk batu sungai jek kan padahal mp3..ni aku mintak kat kakak aku..
7 : : psp a.k.a playstation portable...aku dah ada yang ni tapi adik aku buat macam harta dia so aku nak yang baru sebab aku tak suka kongsi2...yang ni aku mintak kat diri aku sendiri...maksudnya dengan bantuan abah tersayang..
8 : : ha..yang ni yang paling besar sekali,,yang ni aku mintak kat mak aku tapi aku macam sure jek mak aku tak bagi so aku buat usahasama dengan angah aku untuk dapatkan tenggiling neh..

setakat ni tu saje yang aku nak..hehe..tapi kalau ada lagi yang aku nak tiba2 nanti aku update lagi blog sangkak aku neh.,..
mesti korang pikir aku ni jenis yang suka mintak2 kat orang kan? ya betul..hehe..semua ni disebabkan oleh dulu masa kecik2 masa aku comel lagi masa baby2 orang2 suka cium tangan aku..biasalah kan kita kan suka main ngan cium2 tangan bebudak kecik sebab comel tapi sampai sekarang pun ada jugak yang cium2 tangan orang lain even dah besar..tettt...bukan kutuk ea...maksud aku cium tangan ibu bapak..mak aku cakap jangan cium tangan bebudak masa kecik sebab nanti dia kuat mintak2 kat orang..mintak2 maksudnya mintak belikan barang2..ha,,ni bukan salah aku..ni semua salah makcik2 pakcik2 kakak2 abang2 yang cium tangan aku masa aku kecik...aku tak tau lah mak aku cakap main2 ataupun khufarat semata2..

kesimpulannya...aku terima apa saje yang korang bagi masa bufday aku nanti ( bajet ramai yang bagi present ) kahkahkahkahkahkah....tak bagi pun takpe,,cukuplah doa korang untuk aku... :) :) :) 

jom,,sesama kita menghitung hari..lagi sepuluh hari lagu aku akan menjadi 20 tahun..wah,,tak sabarnya!!! dah boleh kawin dah ( ok fine,,aku start pikir pasal kawin ) hahah..study tak habis lagi dah pikir kawin..

kepada rerakan yang belum cukup umur 20 tu harap sabar menanti...pasti anda yang seterusnya..

p/s : contest sapa yang first wish aku kat fb/twitter even kat sony ericson ataupun kat nokia aku akan reply balik apa yang dia wish..hahaha..bukan tu jek,,aku akan buat entri khas untuk korang ...

Comments

  1. sengal betul ayat last skali tuh.hahahaha..owhh..dah lama rupenye usha mp3 batu akk tu..comel macam tuanya kan.. :P
    mata ke atas tgn kebahu laa..

    ReplyDelete
  2. hahah..dh lme lh sbb rumet yana mse matrik ad jgk mcm 2...

    ReplyDelete
  3. owhhh..begitulah flash backnye..hehee

    ReplyDelete
  4. hahaha...ate gitulah,,,pakai barang kemas ratus ribu angkat wheelcha..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts