study.week

apakah study week?? adakah sejenis makanan yang dimakan semasa raya aidiladha yang pertama bersama makcik sedara yang rapat sahaja?? bagi aku study week adalah masanya untuk menghabiskan bersama kengkawan, layan cerita korea sampai 189 episod bersama rumet, menghabiskan duet pt di shopping complex berdekatan, ataupun tido sepanjang study week..tu la pendefenisian study week aku..


      aku dahla banyak xcover lagi tapi sibuk jugak nak keluar jenjalan menghabiskan duet..eheh...


world invansion : battle in LA

     muvie ni amerika sarikat yang buat so tak kan lah hang expect malaysia yang jadi hero..ofkos lah amerika sarikat dan sekutunya yang jadi hero on the filem...cite ni best lah sebab perang2 dengan alien tapi yang tak boleh blah alien ni datang kat los angeles pada bulan ogos 2011 dan yang paling selamat adalah alien ni mai los angeles jah..dia tak mai malaysia...aman malaysia...


big momma's like father like son

       cite ni memang lawak gaban..aku tak tau lah ni betul ke tak poster movie neh..eheh...bapak lawak shial..cam haram jek..yang paling aku suka qoute dalam filem adalah " lebih baik hidup bersendirian seumur hidup daripada bersama dengan orang yang tidak baik selama seminit " best tak?? memang lawak king lah....cite pasal penyamaran ayah dan anak yang masuk sekolah perempuan...

      habis meronggeng tiba2 pulak rasa menyesal sebabnya tak study..padan muka hang yana!!! huhuhu..insaf seketika...terima kasih kepada yang sudi membelanja dan menemani,,,ahahah...sudah2!! aku nak pi stduy...


p/s : tengah try belajaq cakap kedah bersama rumet..ahahha




Comments

Popular Posts