emosi.kurang.kestabilan

Minggu ni dan minggu lepas adalah minggu yang sangat menguji kesabaranku,masalah bersusun tunggu nak di setelkan dan aku pulak mula serabut dengan masalah2 tu..dengan ptptn tak dapat lagi siap postpone lagi sebulan. What the heng?? Aku dahla banyak berhutang, buku kena beli lah. Tersangatlah stress sehingga aku melukakan hati someone.


Sebelum apa2 terjadi meh beta nak tunjuk jadual kelas beta yang asyik habis pukul 6 je..


TTTK2934 PENGATURCARAAN BERORIENTASIKAN OBJEK
TTTS2924 ANALISIS DAN REKABENTUK SISTEM
TTTK2013 METODOLOGI KEJURUTERAAN PERISIAN
TTTK2093 ANTARAMUKA MANUSIA MESIN
TTTK2633 MIKRO PEMPROSES DAN ANTARAMUKA
 ZZZE3012 WORKPLACE COMMUNICATION 1

Kebanyakkannya kelas aku habis mesti pukul 6, homaigoat2!!! memanglah aku suka tahan ngantok time kat kelas kan? The best part ada satu subjek tu kena buat dalam konsep SCL pulak..pembelajaran berpusatkan pelajar, ini bermaksud student kena belajar berdikari dan pensyarah2 hanya duduk tersengih kat dalam kelas je. Paham tak? Aku pun sebenarnya tak berapa nak paham konsep ni.

Dahla awal2 dah dapat projek,memang tak lah aku nak siapkan projek tu nasib baik by group kalau individu memang aku amalkan konsep kopi dan pes jelah.

p/s : maafkan sekiranya diri ini tak sempurna.




Comments

Popular Posts