awan.atas.kepala

Assalamualaikum semua! :)


Alhamdulillah bertemu kita kembali di sini,hehe. Adakah anda-anda semua merindui saya? Pasti ye kan? *yana mencarut sangat. Hari tu aku balik rumah kejap, balik untuk tenangkan fikiran sambil berjumpa dukun moden. I gain new spirit from home. Thanks mak abah angah along. Tau tak? Syukur tu ada henfon samsung touch screen. Aku ni still guna keypad lagi kot. Nilah beza aku dengan dia, dulu aku time form 3 baru dapat guna henfon tu pun henfon keturunan dari angah aku pass kat akak aku then aku.


Haishh, nape cite pasal si Syukur pulak ni. Aku nak cite pasal impian sem ni,hehe. Actually ni impian yang boleh dikatakan impian yang lagho je.


Impian-impian yang terpilih adalah : :
1- Pegi Melaka!!!


cantik kan? *ihsan pakcik google.

muzium kapal! *puas aku kena kutuk kat toyett pasal Melaka ni.

Ada kontroversi sebenarnya dengan Melaka ni, jap aku bagi bukti.




Gila sentap. huhu.

2- Broga lagi!!

nak naik Broga lagi,hehe. rindu zaman-zaman ni.

3- Naik Gunung Angsi.


kat area sini lah aku jatuh dulu-dulu

Disebabkan aku tak sampai puncak Gunung Angsi lagi so aku nak tawan gunung ni lagi sampai puncak. Almaklumlah, dulu masa first time daki aku jatuh sebab tali tak kuat. -,-'

4- Zoo Negara.


Sekian. Itulah impian aku setakat ni. Mohon tunaikan,hehe.

p/s : suka pegi tempat-tempat yg bagi knowledge *erk? yana ke ni?.

Comments

Popular Posts